Support
Support PDF Afdrukken E-mailadres

Ondersteuning en beheer

Het leveren van support is de belangrijkste activiteit van Free Software Support. We hebben "Support" niet voor niets in de naam staan! daarbij kunt u de software zelf al gratis downloaden en installeren!

Echter, niet altijd werken computers of software zoals het zou moeten. Ook kan het zijn dat u speciale wensen heeft en wellicht heeft u reeds gevonden dat het "zou moeten werken", maar nu moet het dat ook nog even doen...

Het is soms ook beter ICT-zaken aan de vakman over te laten en Free Software Support levert zulke vakmensen met tot 20 jaar ervaring op het gebied van computers, netwerken en software, met natuurlijk onze speciale focus op (gratis) Free Software.

Voor particulier en ondernemer

We leveren deze support voor zowel de zakelijke als de particuliere klant en voor het uitvoeren van dezelfde werkzaamheden wordt daarbij eenzelfde scherp tarief gehanteerd. Ook als kleine zelfstandige en eigenaar van een middelgrote organisatie kunt u voor dezelfde lage tarieven geholpen worden als waarvoor we service verlenen aan particulieren. Op de website genoemde supporttarieven zijn daarbij incl. BTW voor particulieren en excl. BTW voor ondernemers.

Supportactiviteiten

Zie voor onze support-activiteiten de volgende pagina's:

  • Remote support; hierbij kijken we met u mee en nemen eventueel de PC over om problemen op te lossen. Dit is de snelle en voor beide zijden efficientste supportmogelijkheid tegen lage kosten.
  • PC-herinstallatie (carry in); hierbij brengt u uw computer (evt. ander apparaat) bij ons en wij herinstalleren de PC. De standaard installatie is zeer volledig en kostenefficient. Maatwerk is altijd mogelijk.
  • Support aan huis of kantoor; hierbij komen wij op afspraak bij u langs om de problemen op te lossen of apparatuur of software te installeren. Dit tegen een scherp tarief. We zijn ook ervaren in ondersteuning op het gebied van netwerk- of internetverbindingsproblematieken.

Daarnaast is het voor zakelijke klanten mogelijk een supportcontract af te sluiten tegen maatwerktarieven en bijbehorende service levels. Hiermee is het mogelijk zowel ondersteuning voor langere periodes en op bijzondere tijdstippen als reguliere beheeractiviteiten in te regelen. Neem hiervoor contact met ons op.