Support ~ Netwerksupport
Netwerksupport PDF Afdrukken E-mailadres

Uw internetverbinding is uw levenslijn...

Heeft u problemen met de verbinding van uw internetprovider?
UPC, Ziggo, KPN, Tele2, Het Net, XS4All, allemaal hebben ze een (betaalde) helpdesk, maar wat als deze zegt dat het bij u in huis of op kantoor niet goed zit?!

Of dat de modem “prima werkt” maar u ondertussen niet (draadloos) kunt internetten?

Dan belt u (06) 303 279 44 of u stuurt een mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. waarna Free Software Support de problemen komt oplossen!
We hebben vele minuten ervaring met de verschillende internetproviders en vele uren telefoonkosten bespaard door de problemen op te lossen.

Type problemen

De typen problemen waar we ervaring mee hebben opgedaan:

  • Geen verbinding met internet
  • Een (erg) trage verbinding naar internet
  • Internet doet het, maar de telefoon niet (goed) – en ook wel andersom
  • Geen e-mail (meer) ontvangen of verzenden
  • U kunt maar met 1 PC het internet op, de rest werkt niet
  • Administratieve problemen, rare e-mail adressen, onlogische facturen, verhuizingen incl. heraansluitingen

U kunt direct een afspraak maken via telefoon (06) 303 279 44 of door een mail te sturen naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft Javascript nodig om het te kunnen zien. , dan komen we bij u langs om de problemen door te nemen en op te lossen.

Om te e-mailen kunt u ook de link in de rechterbovenhoek van de site gebruiken.

Op de website genoemde tarieven zijn daarbij incl. BTW voor particulieren en excl. BTW voor ondernemers.

We hanteren een scherp tarief van € 35,- voor het eerste half uur, verdere uren € 30,- per half uur (No cure No Pay), voor klanten in de regio Alkmaar* geen voorrijkosten. Daarbuiten altijd niet meer dan € 15,- voorrijkosten.

*De regio Alkmaar bestaat uit de woonkernen Alkmaar, Oudorp, Koedijk, Bergen, Egmond, Heiloo, Limmen, Heerhugowaard, St. Pancras, Langedijk, Zuid-Scharwoude.